Stellantis оголошує про запуск компанії Stellantis You, Sales and Services

Информация размещена на правах рекламы:

Компанія Stellantis рада повідомити про запуск Stellantis & You, Sales and Services — об’єднаного комерційного роздрібного підрозділу Групи Stellantis, що з’явився в результаті злиття у лютому 2021 року компаній PSA Retail (колишнього роздрібного підрозділу Групи PSA) та Motor Village (колишнього роздрібного підрозділу Групи FCA).

Нова назва сприятиме підвищенню згуртованості колективу Stellantis & You, Sales and Services, який налічує 11 300 співробітників, та допоможе мережі, представленій у 12 країнах світу (у європейських країнах та Марокко), об’єднатися в рамках одного бренду та стати ближчими до своїх клієнтів.

Унікальний маркетплейс

Новий сайт stellantisandyou.com — це універсальний онлайн-майданчик з повним набором послуг Stellantis & You, Sales and Services. Тут можна за кілька кліків купити новий автомобіль, вибрати автомобіль з пробігом, запланувати післяпродажне обслуговування або орендувати транспортний засіб.

Також на сайті є зручна функція електронного бронювання, що дозволяє на три дні зарезервувати автомобіль. Ця функція буде реалізована у Франції до 25 листопада 2021 р., а потім поступово з’явиться і в інших країнах.

На сайті представлена нова назва компанії: Stellantis & You, Sales and Services, а також реалізовані нові стилістичні рішення, орієнтовані на технологічність, зручність і відкритість взаємодії з клієнтами.

«Нова назва компанії несе в собі глибокий зміст: це своєрідна обіцянка, яку ми даємо своїм співробітникам та клієнтам, — сказав Енн Аббуд (Anne Abboud), старший віце-президент Stellantis & You, Sales and Services. — Ми орієнтовані на найвищу якість обслуговування, яка характеризується відкритістю, чесністю та увагою до інтересів клієнтів».

Турбота про людей як джерело натхнення

Нова назва та сама компанія Stellantis & You, Sales and Services стали втіленням кращого B2C-підходу та постійного прагнення групи до вдосконалення процесів. Нова компанія також відображає підвищену увагу Stellantis до інтересів співробітників, клієнтів та інших зацікавлених сторін, реалізована у цифрових та фізичних каналах взаємодії.

Вибрана назва Stellantis & You, Sales and Services наголошує на прагненні групи зайняти лідируючі позиції у всіх країнах та регіонах присутності, ставши абсолютним еталоном інноваційності та якості обслуговування.

Амбітні плани: прогнозування поведінки клієнтів та перехід до відновлюваних джерел енергії

Stellantis & You, Sales and Services як друга за величиною автомобільна дистриб’юторська компанія Європи сформувала дорожню карту стратегічного розвитку до 2030 року, приділивши особливу увагу двом ключовим напрямкам: відстеженню та передбаченню змін у поведінці клієнтів та проактивному енергетичному переходу.

Роздрібна компанія групи Stellantis до 2030 року має намір збільшити частку онлайн-продажів до 25% та стати абсолютним лідером у галузі цифрової взаємодії з клієнтами.

Компанія Stellantis & You, Sales and Services має намір значно підвищити якість онлайн-продажів та послуг, на 50% збільшивши рентабельність до кінця десятиліття та одночасно скоротивши фізичну площу своєї присутності.

Щоб задовольнити потреби поточних клієнтів та виправдати надії майбутніх поколінь, Stellantis & You, Sales and Services очолить енергетичний перехід, наголосивши на продажу та післяпродажному обслуговуванні гібридних та електричних автомобілів, а до 2030 року досягне вуглецевої нейтральності..

Представництво Stellantis в Україні також зацікавлене у наданні зручних та якісних онлайн послуг, щоб зробити покупку автомобіля та подальшу його експлуатацію максимально комфортною для клієнтів. Яскравим підтвердженням цього є зручні і зрозумілі фірмові програми MyPeugeot і MyCitroеn — власник автомобіля може контролювати параметри авто і відстежувати важливу інформацію. Додаток включає чотири основні розділи: «Статистика», «Мої поїздки», «Обслуговування», «Автомобіль». З його допомогою можна аналізувати свої останні поїздки, переглянути дистанцію та витрату палива, також ви можете отримувати повідомлення про проходження планового ТО та одразу ж записатися на сервіс.

Ще одним підтвердженням цього є онлайн-склад автомобілів, які сьогодні присутні на складах імпортера або дилерів в Україні. Всі ці автомобілі вже пройшли митне очищення, мають сформовану комплектацію і фінальну вартість — тому покупець може вибрати автомобіль Брендів PEUGEOT і CITROEN, що сподобався, забронювати і оплатити його чи не за один день і навіть не виходячи з дому. А фахівці обраного дилерського центру допоможуть вам отримати автомобіль з онлайн на руки. Купівля автомобіля стала ще простішою та комфортнішою!

Источник